دستگاه ليزر ، ليزر حكاكي و دستگاه برش دستگاه ليزر ، ليزر حكاكي و دستگاه برش .

دستگاه ليزر ، ليزر حكاكي و دستگاه برش

ليزر حكاكي

تمامي مشكلاتشان از جمله مصرف جوهر و حلال و هزينه هاي آنها  ، گرفتگي هد دستگاه و توقف خط توليد و نظير آن .

بنابر اين اين دستگاه مي تواند انتخاب مناسبي در اين زمينه محسوب گردد و تمامي موارد را از جمله تاريخ ، باركد ، كيو آر كد ، شماره سريال ، برند و لوگو و هر آن چيز كه كاربر طراحي و اجرا نمايد را مي تواند با سرعتي فوق العاده حكاكي نمايد .

حكاكي ليزري اين نوع از دستگاه ها مي تواند با توجه به جنس و نوع درخواست كاربر به صورت يك حك كاملا سطحي و يا عميق باشد و يا رنك حك ليزري مورد نظر روشن (سفيد) و يا تيره باشد (مشكي) و طبيعتا طيف رنگي ميان رنگ سفيد تا مشكي نيز براي دستگاه ليزر حكاكي قابل اجرا بوده و جزو خاصيت هاي اين دستگاه به شمار مي رود .

همچنين در بعضي از متريال ها با داشتن ماده كروم در خود ميتوان رنگ هاي قرمز روشن ، آبي ، بنفش و طلايي را نيز در حكاكي متريال ايجاد نمود كه توسط سه عامل قدرت ، سرعت و فركانس قابل عملياتي شده و كاربر در اين زمينه تصميم گيرنده خواهد بود .

سازندگان دستگاه فايبر ماركينگ با در نظر گرفتن كارگاه ها و كارخانجاتي كه داراي خطوط كاموايري نيستند و يا توليدات آنها پس از اتمام فرآيند ساخت محصول نياز به حكاكي دارند.

بر روي صفحه كاردستگاه كه محل قرار گيري محصول مي باشد سوراخ هاي رزوه شده تعبيه نموده اند و به دستگاه پدال مخصوص به خود را اضافه كرده اند تا با استفاده از فيكسچر مخصوص محصول خود و پيچ نمودن آن به سطح صفحه كار بتوانند محصول را درون آن قرار داده و با فشردن پدال يكبار حكاكي مورد نظر خود را بر روي سطح متريال انجام داده و مجددا اين عمل را براي ساير محصولات پياده سازي نمايند .

و با استفاده از اين امكانات به انجام عمليات كاري خود سرعت بخشيده و تيراژ كار خود را در ساعات كاري بالا ببرند .

[caption id="attachment_360" align="alignnone" width="300"]ليزر حكاكي ليزر حكاكي[/caption]

در قابليت هاي نرم افزاري اين تيپ از دستگاه ها استفاده از شمارنده براي شماره سريال وجود دارد بدين معنا كه با استارت اولين حكاكي يك شماره سريال با شماره درخواستي كاربر دستگاه مي تواند بدان شماره براي بار دوم طبق درخواست اضافه نموده و حكاكي نمايد و اين عمل را تا بي نهايت ادامه دهد .

بنابر اين در هر بار حكاكي ليزري نياز به تغيير شماره سريال به صورت دستي نخواهد بود و شمارنده فعاليت مورد نظر را به راحتي انجام خواهد داد .

يكي ديگر از خاصيت هاي دستگاه ليزر حكاكي فلزات جهت استفاده در صنعت استفاده از يك باركد خوان متصل به دستگاه جهت خواندن يك باركد و اجراي حكاكي آني باركد بر روي متريال مي باشد و متريال حكشده مجددا با باركد خوان قابل بازخواني و استفاده خواهد بود .

عمر طولاني منبع توليد نور ليزر (سورس) اين دستگاه و عدم نياز به مواد جانبي و هزينه نمودن براي آن كه امروزه كارخانجات با داشتن دستگاه جت پرينتر به نوعي مشكل براي آنان و سيستم كاريشان ايجاد نموده است از ديگر شاخصه هاي آن به حساب مي آيد .

به طور كلي در حال حاضر دستگاه فايبر ماركينگ با توانايي ها ، دقت ، كيفيت و سرعت عمل خود راهي بسيار مناسب جهت انجام فعاليت هاي كارخانجات و كارگاه هاي صنعتي به شمار مي رود و امروزه بسياري از صنعتگران جهت حل مشكلات مجموعه خود بهترين راه حل را استفاده از علم روز جهاني دانسته و به دغدغه هاي خود پايان مي دهند .


برچسب: دستگاه ليزر، ليزر حكاكي، حكاكي ليزري، دستگاه برش ليزري، حك و برش ليزري،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۵۹:۳۱ توسط:سميرا رجبي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :